Laura har en blog
lørdag den 3. december 2011
Jul.
Hvor er det dog hyggeligt at pynte op til jul :-)
Har lige lavet nisselandskab!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar