Laura har en blog
onsdag den 30. november 2011
Dans.
Kender i det når man ikke gider til dans? Det er irriterende. Hvorfor meldte jeg mig dog også til det? :-(
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar